tillbaka till förr

Tillbaka i San Marcos nu och vädret är oturligt nog ganska pissigt. Men på Onsdag kommer 22 grader och sol i alla fall, vilket kommer bli skönt.
Flygresan hem gick ganska smärtfritt. När jag kom till washington fick jag turligt sällskap av min kompis Elena från Tyskland som inte bara skulle med samma plan, utan även hade sittplatsen 26B precis brevid mig.

6 timmar sömn sen var det uppvakning till dagens första pass. 2 timmar styrka, hem, sova middag, tillbaka till tracken kl 12 för lunch med laget(subway), träning igen kl2 i form av 400-300-250-200-150 gånger 2. Svintrött, svindöd. Dock ska nämnas att jag spöade skiten ur min träningskompis från Luxemburg som precis som jag har 1.50 som pers på 800.
Satte mig i ispolen inne i Bobcat stadium och isbadade de trasiga benen. Hann knappt med att chilla lite i TV rummet på stadion innan det sen var det dags för middag med laget igen kl 6, pizza(det bästa vara tt jag fick ta med mig en hel kartong hem också), och nu är kl 8 på kvällen. 12 timmar kvar till nästa morgonpass. Dang. Ska i alla fall dra iväg och bubbla lite i ett hot tub med min polare Will, i hopp om att kunna ta det lite lugnt. Men snart somnar jag nog innan jag hunnit ta mig ur lägenheten



Bobcat stadium var sig likt, förutom att de expanderar läktarna på kortsidorna.



Styrkerummet där man höll på att somna av jetlag kl 8 i morse.



Fick nya spikes också som kanske ska användas på Lördag när vi drar till Texas A&M indoor meet. Kommer bli bra drag på den tävlingen, eftersom Texas A&M är den bästa friidrottskolan i hela USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0