Hejdå härliga Sverige

Då har dagarna susat förbi, 26 härligt utsökta dagar. Jag måste säga att alla de 26 dagarna jag var hemma var otroligt lyckade. Förutom tävlingen igår, som faktiskt var en seger, men tiden jag sprang på var kass. Men vad gör det. Det kommer fler chanser.
Jag har gjort allt jag ville här hemma och träffat alla folk jag ville, plus lärt känna lite mer folk.
Jag är glad att det finns så många bra vänner att komma hem till. Det känns sorgligt att lämna allt igen.
En kort visit och nu ska man till andra sidan jorden igen. Det känns alltid skummt att dra, nästan så man vill gråta lite. Jag tar i alla fall med mig många glädjerika minnen från detta jullov.

Bryggaregatan 11b har blivit lite som ett andra hem. Det har blivit mycket häng där och man knackar inte längre på dörren när man går in till Virre på andra våningen.

Lite minnen från veckorna. Pepparkaksbakning, tennisspel, filmkvällar, tv spels kvällar, pokerturnering,  rappakalja spelande, juldagen, nyårsafton, le grand, pizza ätning, munktellarenan, badhuset, bastukväll, bål tillverkning.





Var ute på isen och öste långfärdsskridskor idag. Grymt kul faktiskt. De bästa var knorrs ost och broccoli soppa att äta när kylan trängde på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0