23 grader och sol. Glädje

Dagarna har gått och det var kanonväder igår. Fyyyyyy satan vad nice alltså. Livets glädje blir total varje gång det blir soligt och varmt. Det är ju som att vinna på lotto varje gång solen kommer och man kan bada och snorkla runt i floden.

Gårdagen var riktigt utsökt. Min Kära Svarta Ford Mustang är lite trött och batteriet har blivit kasst så jag tog min rumskompis Chevy Lumina och brände ner på Charles Austin Drive och vidare till floden med en kompis.





Vidare mot floden skådade jag Sewell Park. Där man tidigare spenderat många timmar med att spela frisbee, volleyboll, snorkla, jäsa.








Saknar min Ford :( Ska fixa nytt batteri i veckan så blir den fit for fight igen. Då blir det till och glida runt utan taket. Det blir liksom en helt ny upplevelse att köra bil med taket nere. Ruskigt nice är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0