Spring Break är snart här

Snart dags för spring break, knappt 2 veckor kvar. 10 härliga dagar av ledighet. Fy satan vad nice alltså.
Innesäsången och friidrotstävlingarna är över. det blev ingen höjdare i år. 1.52,47. Visserligen Inne pers på 800m, men i övrigt var jag sjuk riktigt länge och hostade som en 75 årig kedjerökare i flera veckor. Conference var sista tävlingen nu i helgen i Oklahoma och jag kom 6a, vilket inte var något bra.
Men det skiter sig i bland, så är det. Kul har man här i Texas i alla fall och jag är nöjd att jag lyckades ta mig hit för snart 3 år sen. Tiden går riktigt fort  alltså. Många man känner har redan kids. För mig ligger nog det ganska långt i framtiden, skulle tippa på en sådär 8 år från nu . Tills dess är det leva livet som gäller. Leva livet går det ganska bra med nu faktiskt. har blivit en hejjare på att glida ner för North Street på freeboarden, fixa milkshakes, käka glass, och åka runt på aquareena springs i mustangen och njuta av vindsuset och solen
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0