Förpestning

Förpestad av sjukdom är man och det är torsdag kväll. Egentligen borde man vara hur glad som helst, för veckan är ju över. Men så är inte fallet den här veckan. Näsan gör ont av alla snytningar...
Det jag roar mig med för tillfället är att jag sitter och översätter engelska ord till finska, av ingen anledning som helst. Mest för att kontrollera ifall översättaren fungerar korrekt. Den klarar i alla fall av att översätta "moose" till "hirvi". Bra att veta.
I morrn ska jag kanske köpa en ny bil. En Mustang igen, schysstare än den jag hade innan. Hoppas att man kan förhandla till sig en fin deal.
Ne det blir nog till att ta sig en liten nattmacka nu och sen sova. Kanske att man känner sig bättre i morrn och kan gå ut o plaska lite i polen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0