Avklarad vecka

Ännu en vecka avklarad och solen steker på som vanligt. Det är skönt att veta att man alltid har fint väder. Då behöver man inte känna att man borde gå ut i solen en dag när man egentligen har andra saker att göra.
 
Nu när skolan har börjat så har man ju allt som oftast andra saker att göra, fast att vara ute i solen och bada prioriteras nästan högst på min lista. Det är Torsdag och då är veckan över. Med det menas att alla bekymmer läggs åt sidan för en liten stund, och man måste ju bara ut och bada och jäsa.

Fram mot fredag eftermiddag kan man börja tänka lite på ifall man borde plugga eller inte, men oftast så skjuter man ju upp det fram mot söndagen. Dock ska jag nog försöka ta tag i lite skolarbete i morgon.. eller varför inte dagen efter i morgon.

Nu har man bättre saker för sig... som att äta våfflor på Harris dining hall..
 
 



Och råka förstöra cyklar på wal-mart.



Jag och min rumskompis Gil tänkte att vi skulle köpa små motorer och fästa på cyklar.  Enligt beräkningar bör de kunna gå upp mot 40 miles/timme. Så vi provkörde lite cyklar på wal-mart för att se vilka som kunde vara lämpliga för vårat projekt.
Modellen på bilden var ingen höjdare i hållfasthet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0