Livet är lättare med bil

I alla fall i USA. Har man inte bil här så kan man göra ungefär lika mycket som en rullstolsbunden.
Det är skönt att ha bil igen. Den gamla blev ju ganska så krashad på grund av att en underintelligent förare körde rätt ut mitt i vägen. Som tur var så fick jag ut pengar på försökringen och kunde köpa en ny.



Samma modell som förut fast svart. Denna är snabbare också med V8 och 4.6l motor. Get går att brassa på fint på motorvägen.

I går så jag Charles Austin här i stan. Han har gått på skolan innan och bor fortfarande här och har ju såklart fortfarande skolrekordet i höjdhopp. Han har även ett gym här i stan som han äger och driver. Samt har han även en gata uppkallad efter sig. Den gatan jag cyklar på varje morgon ner till tracken. Charles Austin Drive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0