Dagens träning

Idag var det Post Road och jag körde en fuling för att kunna blir Veckans Post Road mästare. Vi körde 4 miles idag.
Egentligen vill man ju få så bra träning som möjligt, men Vi är 4 killar som alltid vill vinna träningen så idag drog jag en fuling. Jag gick upp i tät och drog ner tempot enormt de första 2.5 miles. Sen låg jag och lurade i vassen bakom gänget tills 800m kvar. Då kom överraskningen och jag började sprinta. Överrumplade blev de och jag cruiseade in sista 800m på säkert sub 2.05. De va fint att se de andra utmattade 20 meter bakom.



Den oändliga raka asfaltsvägen på Post Road.
400 meter in på starten kommer det här lilla trädet, vilket är förjävligt att se när man är påväg bortåt, men o andra sidan när man är påväg tillbaka och har 400m kvar så är det befrielsens syn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0