träning och slappning

Idag hade vi en intensiv workout. 10x400 med 2 min vila. Det känns att jag fått bättre kondis nu och tiderna är bättre än vad jag någonsin sprungit på förut. Än är de inte bra, men för att vara mig som vanligtvis har kondis som en 80 åring med rökhosta så var dagens snitt på 62.8 väldigt bra.
Det kan ha att göra med de tidiga måndags mornarna på Post road där vi kör snabbdist.
Ska fortssätta bygga kondis en stund till och sen slå om till härliga syra intervaller.

Igår orkade jag inte plugga så jag byggde en liten måltavla och placerade på golvet. Sen tog jag fram luftgeväret och pangade lite. Var kul ända tills jag upptäkte hålen i väggen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0