Pace Bend - Nice place!

Sket i att packa igår för att jag var för lat. Idag borde jag nog ta tag i det, men att skjuta upp saker brukar funka ganska bra för mig. Brukar fixa det mycket bättre och effektivare när jag väl börjar.

Idag ska jag åka till Pace Bend Park vid Lake Travis med min kompis Ben. Är ett super nice ställe med massa klippor man kan hoppa från, och vattnet är hur klart som helst. Känns som grekland typ.
Finns klippor som är ca 30m höga. Får se hur pass högt jag vågar ta mig upp.
Har hoppat från 16 förut, men det blir det nog ändring på idag.




Kommentarer
Postat av: Maximilianeli

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-12-12 @ 08:35:19
URL: http://maximilianeli.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0