Orkar inte packa och städa rummet

Borde ha packat upp allt skräp från rummet och lagt det i flyttlådor redan. Måste samla upp allt jag äger här i USA och packa ner rubbet i kartonger. Åker hem till Sverige i 2 månader och 18 dagar, sen kommer jag tiillbaka hit och till en ny lägenhet som jag ska flytta till.

Är nöjd med hur mitt rum ser ut nu. Bor med 3 andra personer, men har mitt eget rum och badrum.
Ska flytta till en lägenhet för 2 pers i höst tillsammans med min kompis från Israel.



Mitt rum som det borde se ut nu, fast nu är det grejjer spridda överallt i hela rummet.



Har datorn kopplad till min 42" Tv, och har anslutit ett trådlöst tangentbord och en trådlös mus till laptopen, vilket gör att jag kan sitta framför tvn precis som en dator. Är riktigt nice faktiskt!

Nu ska jag nog kanske städa.. Har ju bara i morgon på mig sen bär det av HEM!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0