Kvällsmål och youtube

Stannade uppe ganska länge igen. Var och spelade lite kvällsvolleyboll med Jack och Carter och någr andra random people. När man inte har skola eller träning varje dag så är det ju så onödigt att gå och lägga sig i tid. Det är ju hur tråkigt som helst att gå och sova. Önskar man inte behövde sova. Brukar alltid längta efter en ny dag. Ser redan nu fram emot morgondagen.

Sitter och käkar en bagel och dricker mjölk direkt ur mjölförpackningen. Önskar det fanns så stora mjölkförpackningar i Sverige. 1 gallon, motsvarar 3.78 liter. Köpte den idag, så nu kan jag äntligen äta gröt med mjölk till frukost i morgon. Dock har jag ätit gröt med glass och jordgubbsylt i en vecka nu och det har varit de bästa frukostar jag haft någonsin.







Halvvägs in på bageln öppnade jag youtube och fixade fram den här låten.
Secrets - One republic.

http://www.youtube.com/watch?v=_bAMpQId5QI


Brukar ibland spela en låt innan jag går och lägger mig och fundera lite på budskapet.
Diggar fiol spelandet i bakgrundsmusiken.

Nu dags att sova.
goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0