Göteborg



Göteborgs GP idag. Klas på bana 2. Man blev ju lite sugen på att springa när man såg alla lopp.



Tog en liten sväng ut till havet för att bada efter tävlingen. Jag körde bilen och GPS läsarn Klas ledde mig ut till något industriområde först där det inte fanns mycket till bad. Men vi stannade och frågade en dam som rekomenderade Näset badet. När hon nämnde det kom jag på att jag hade varit där för några år sen och mindes att det var ett schysst ställe.




Den ända jag fick med mig på bad var Rickard.



Hittade några klippor



La mig i solen bakom några klippor där det var vindstilla. Härligt härligt



Var ju faktiskt varmt i vattnet!! Hörde från en viss person på Göteborgs GP som sa att det var alldeles för kallt i havet, men det stämde ju inte alls! Låg ju i vattnet och plaskade runt ett bra tag :)



Funderade på vad som fanns där bortom vad ögat kunde se. Kom fram till att det måste vara toppen på Danmark.

Nu är det mera friidrott i form av diamond league på 1an som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0