Skoj i Skara

Var på Skara sommarland idag och blev possitivt överraskad! Hade förväntat mig att det skulle vara helt kasst, men det var faktiskt riktigt kul.
Mycket bad blev det och även mycket gocart och vattenskidor.



hjälm var man tvungen o ha på sig när man åkte. Kändes lite halvkasst att åka med hockey hjälm.
 

Waterslide



Var rätt soligt, men för kallt. Fast kul var det.



Watersliden som räfsade upp ryggen på Klas



Hittade ett litet hjul för barn, men det skulle ju så klart provköras på maxfart..





Snyggast på gocart banan!
s
Och så det bästa på hela dagen.

Rickard: "Det är sånt här jag skadar mig på"
Klas: " Ja men det är nog för att du har den inställningen"
Rickard: " Nej men jag gör inte det nu"
Och resultatet blev ett enligt videon nedanför:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0