Resor

Sitter och funderar på ställen jag vill besöka. Har kommit fram till att eftersom jag numera bor i Texas mesta delen av året så är det ju inte jättelångt att åka till Sydamerika och Hawaii.

Hawaii skulle jag vilja åka till i vinter under julen. Det är billigare att flyga dit än att flyga hem till Sverige, så det käns väldigt lockande.

Jag har varit i alla stater i Södra USA redan så jag kom på en annan ide.


Skulle vilja ta en roadtrip ner till Panama. Det är väl en 350 mil sådär. Körde bil från Texas till Key West(längst ner i Florida) förra året, och det gick ganska fort.
Kör man till panama så passerar man Mexico, Guatemala, El Salvador, Honduras, Nicaragua, Costa rica, och sen Panama.
Frågan är när det ska bli av.


Om planerna går som planerat så blir det en tågluff i Europa den 9e Juli i alla fall, vilket kommer bli riktigt kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0