Midsommar



Var i Näshulsta på ett landsställe igår och firade midsommar. Det var riktigt kul!
Vi bastade, badade, åkte båt, vattenskidor, slog golfbollar ut i sjön, käkade god mat och hade det trevligt.



Midsommarstången fixade vi!!



Folket vi hängde med!




Jag körde vattenskidor på en skida, gick suveränt ända tills jag vurpade och studsade som en trasdocka på vattnet.


Idag har jag tränat bra!! Det blev gräsdiagonaler igen, har blivit lite av en favorit nu på sista tiden.
Idag blev det 30 st, och det kändes bra... började inte flåsa så hårt som jag gjorde de 2 sista gångerna jag körde.

Idag blir det en discgolfrunda med Joey igen. Vi lirar ganska mycket nu och det är grymt kul. Senare ikväll blir det möte med Emil.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0