Kebab

Har varit en bra dag idag. Dock kände jag mig helt förstörd i benen efter banpasset igår. Somnade mitt på dan och sov en liten stud, vilket kändes rätt skönt. Skönt att slappa lite i bland också faktiskt även om jag helst hittar på saker att göra för det mesta.
Åkte in till stan och testaded kebabpizzan i Alingsås också. Var helt ok faktiskt. Fast nu blir det nog till att ligga lågt med pizza ett tag, har blivit kebabpizza 3 dagar den här veckan redan!
Tog även en distansrunda på eftermiddan, men kände mig som en överjödd Amerikanare. Vaknade inte till förrs efter löpningen och badet i sjön. Alltid härligt att bada efter löpning.


 

Tror jag och Klas har kollat på det här klippet minst 5 gånger idag. Riktigt kul ju

I morrn ska vi till Göteborg och då hoppas vi på att Klasse springer bra på 800! Nu har han ju fått 2 coacher som kommer och supportar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0