Hemma i Eskilstuna igen!!!

Kvällen före jag åkte från USA åkte jag förbi Texas Roadhouse med några kompisar för att ha en sista god stek innan avfärd till Sverige.




Will, Gil, Jag, Rachel, inväntandes på stekarna!




Man kan knapra jordnötter och kasta skalen på golvet. Synd bara att jag är alergisk mot jordnötter...



Mina ägodelar som blir kvar i USA. 4 flyttlådor, ett bord, en tv, en cykel, 2 väskor en armhävningsstång. Borde väl egentligen haft typ 8 lådor, men slängde hur mycket som helst. Kastade till och med mina bästa löparskor,(var rätt slitna men iaf) 



Åkte hem med Delta Airlines. Ibland gillar jag att flyga, vet inte varför men när jag sitter i ett flygplan brukar jag alltid tänka hur mycket som helst. Tänker på allt möjligt. Tänkte mest tillbaka på året i USA. Kom fram till att det har varit det roligaste året i mitt liv hittills. Hur haft kul i princip varje dag sedan Augusti förra året.



Kollade på Die Hard påvägen hem. Alltid lika bra.



Kom hem efter en lång resa. Känns riktigt NICE!!!! Blev en 42 min löprunda direkt när jag vaknade. Hittade den här härliga skylten på vägen. Var ju tvungen att ta ett kort så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0