Härligt med träning

Jogga upp  till Odlarskogen för att utföra 3x5x60/30. För de som inte har koll på löpning innebär det att man kör 3 serier med 5x60s löpning och vilar 30s mellan varje, och 3 min mellan varje serie. Total löpning blir alltså 15 min.
Begav mig till gamla hederliga eljusspåret i skogen och fram till granen där starten för 60/30 är. Det kommer knappt något soljus in till spåret så det är skönt att köra där när solen skiner och det är varmt. Ända nackdelen är att så fort man stanar kommer det minst 10 myggor och försöker få sig en härlig lunch. Hade förväntat mig att vara helt kass under passet, men det gick faktiskt bra. Blev dock ordentligt trött i sista serien. Skönt var det!!

Nu ska jag iväg till Stockholm och hälsa på Mathias och Gurra en sväng. De har fotbollskväll i Hunky! Kan man ju inte missa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0