Sommar och Track

Då kom äntligen fina vädret. har varit 4 kanondagar med sol och roligheter.
Har åkt båt, wakeboard, solat, badat, spelat volleyboll, spelat frisbegolf, åkt skateboard och inlines, tränat löpning.
Fast idag är vädret lite kasst igen så idag har det inte hänt så mycket. Ska ut och springa nu strax och det ska bli kul. Sprang 16 km för två dagar sedan och backintervaller igår. Idag blir det en distansrunda.

Egentligen är det lite halvtråkigt att springa långt, men bansäsången är ju över för mig så nu gäller det att få upp kondisen igen och se fram emot inomhustävlandet som börjar i Januari nästa år. Lång tid har man på sig tills dess. Men det är riktigt kul att åka iväg och tävla, särskilt eftersom det är så många i vårat friidrottslag.
Har varit i USA 2 år nu och det har varit de bästa och roligaste åren hittills i mitt liv.
Ser fram emot att åka tillbaka den 18e Augusti.




Track meet i Austin 2010. Tagerade mitt dåvarande pers 1.52.34 på 800m.
Det är mycket blandat folk i friidrottslaget, från vänster. Jag, Gil (Israel) Logan, Landon, Asiya (Ryssland), Elena (Tyskland), Jack, Liat (Israel), Eric



Jag och Jack efter vi kommit 1a och 2a i vårat försökslopp på 800m i Oklahoma under "Indoor Conference 2011".



Precis innan starten på mitt pers lopp i San Marcos, Texas 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0