tabben

Tappade bort min mobil igår, vilket skit... Fast det var en sonyericsson k750i, en sån där kass som ingen har längre.
Så lite tur i oturen var det ju i alla fall. I bland lönar det sig att ha kassa saker. Ska väl ut på jakt efter nån liten värdelös mobil från elgiganten för 300kr eller så idag.
Påväg hem från Bowlingen igår kom pissvädret och det snöblandade regnet var ingen höjdare. Inte heller var det så kul att gå fram och tillbaka och leta efter min mobil i typ 25 min.
Fast som sagt hade det ju kunnat vara värre. Tänk om man hade tappat t.ex passet. Då hade det verkligen varit kört.
Vaknade kl 05.44 idag, lite annorlunda än de föregående 2 dagarna då jag vaknade 05.40 och 05.42.
Måste vara något magiskt som händer just runt det klockslaget.
Sitter och taggar för intervaller nu. Idag ska det ÖÖÖÖSAAAAAS JÄRNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0