sol och träning = medicin till livets alla problem

Har inte gjort mycket idag, vilket är väldigt ovanligt. Eller jo jag har bakat hemmagjord pizza men det är i princip alllt.
I vanliga fall brukar jag alltid göra något varje dag året om.
Det är ju tur det för annars förvandlas man till en hjärndöd deprimerad zombie.
Känner mig riktigt förslappad och ska istället för att springa gå till badhuset och simma. Benen känns lite möra så jag satsar på att simma idag, vilket kommer bli greaaat.

Har man problem i livet eller mår dåligt så löser antingen värme och sol, eller ett träningspass problemen.
Förstår mig inte på de personer som överlever utan att träna. Helt obegripligt. Jag kan gå som mest 2 dagar utan att träna, sen är det kört. Då vill man ju hoppa i ån nästan och ge upp.

Men nu bär det av mot badhuset för att få  träningsmedicin som löser alla problem och negativiteter.
Senare ikväll blir det lite pokerturnering.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0