Hemska tanke

Var vaken i typ 30 timmar igår och man blev ju som vanligt helt förstörd på vägen hem. Vart jag än gick somnade jag. På bänkar, på stolar, på flygplan, på tåg, i bilen. Men jag höll ändå ut till kl 10 igår kväll för att jet lagget inte skulle bli totalt.
Men såklart vaknade jag vid kl 5 i morse, och tänkte att jag var tvungen och skynda mig upp för att det var löpning på Post Road. Skynda skynda, frukost sen ska det ösas, men nej så var det ju inte, jag var ju hemma i min säng i Sverige och behövde inte göra ett skit.
Funderar på vad jag ska göra idag...? Det är ju nice att inte ha ETT SKIT att göra. Man kan förslappa sig totalt och göra precis vad man vill.
Hoppas snön kommer snart så man kan dra och åka snowboard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0