Härliga liv

Det är ju nästan för bra för att vara sant. Trivs enormt bra med att bara vara hemma och inte har några förpliktelser. Bara träna, träffa kompisar, hitta på roliga saker, sporta, simma, spela tennis, sladda med bilen. Trivs också väldigt bra i Texas. Jag undrar hur jag har lärt mig att uppskatta livet så mycket. För några år sedan brukade min attityd vara kass och jag var mest orolig och inte possitiv alls. Men nu leker livet fullt ut.

Munktellarenan är mitt hem dessa dagar och det är lika kul varje gång man vandrar in längs bortre kurvan och ser de blåa banorna ligga där orörda och redo att användas. En arena aldeles för sig själv när man kommer dit varje förmiddag.

Idag blir det dra ut med bilen med min kompis som pluggar i england som inte har sett eskilstuna på ett tag heller. Vi ska ut på sightseeing och kolla vad som hänt i stan. Kan hända att det blir en stor kebabtallrik till Lunch! YES. Som jag har längtat efter det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0