10x400 och flygande 30

Jaha fint då var jag tillbaka till den härliga rutinen som är oerhört perfekt. Uppvakning kl 9, frukost, munktell, och intervaller. Idag i form av 10x400m med 2 min vila. Det gick väl rätt hyfsat. Medel på 63.3. Kondisen är inte på topp, men istället har jag grymt bra 800m specifik kapacitet just nu.
Testade även flygande 30m idag samt stående längd. Resultaten blev 3.09s, respektive 2.68m. Säger mig inte så mycket för det var första gången jag testade båda, men det borde väl vara hyfsat.

I morgon är det träning kl 10 igen med en bra vän som återvände till stan idag! Maria G.
Pastahuset och Badhuset är även inplanerat för morgondagen. Trivs grymt bra på både löparbanor och i vatten. Äta är ju inte helt fel heller. Ligger nog på top 5 favoritaktiviteter i livet.
Livet är bra härligt.

Målet är att ha så kul som möjligt så mycket som möjligt under så lång tid som möjligt.
Samtidigt ska man ta hand om sina mål i livet och spendera tid på att uppfylla dom, även om det innebär att ha lite tråkigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0