Välbehövlig fredag

Skönt med fredag. Har ingen skola idag, så engentligen vill man ju bara ut i solen och jäsa samt bada.
Överväger om jag ska ut i solen, eller om jag ska sova hela dagen... hmm

7 pass på 5 dagar och kilometrarna kommer nog nästan ticka iväg upp på 3 siffrigt i slutet av veckan.
Hälsenan, hamstrings, och framsida lår är hyffsat möra nu.
I morse var det uppvakning kl 05.20 och sen ösning på tracken. Gick inget bra alls idag. Segheten har blivit total så resten av dagen blir det sängen. Men i morgon är det dags igen. Då åker vi till Town Lake (Austin) på morgonen och jag skulle tippa på att det blir 10 miles (16km)

Senare idag blir det nog en tripp till Walmart me den här snubben




Min roomie. Gil



Den här ska jag också spendera lite tid med under dagen. Han fixar hälsenan, i alla fall litegrann.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0