Tröttheten

Nu börjar man bli seg.
Ännu en morgon på Post Road i mörker avklarad. Blev "bara" 10 km idag. Ja, nu har man blivit så van vid kilometrarna att 10 km klassificeras som "bara". Denna morgon hann jag i tid till skolan i alla fall,  men destå värre somnade jag 3 gånger under föreläsningen. Olyckligtvis satt jag på första raden. 3e gången jag somnade vaknade jag av att någon sa "Are you sleepy William?".. Det var professorn. Som tur är så verkar han vara schysst så det var nog inga problem. Jag hade ju gjort hemläxan i alla fall.

Vad ska man hitta på idag när vi inte har dubbelpass? Blir nog en sväng till Rio Vista. Fast först sova middag.
God natt. Eller ska man kalla det god middag kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0