Stekningen ar total

Har nu varit i Texas i 2 dagar och det ar NICE och det ar HETT. Varmen steker pa som satan. igar var det 39 grader, det var lite for varmt. Igar hangde jag vid ett staller som heter Copper Beach. Dar kan man latcha rejalt. Lirade volleyboll och plaskade i polen. Tyvarr torskade vi volleyboll matchen sa det blev bara en omgangs spel. Men det var nice for sanden stekte ner fotterna sa poolen var inte ett helt fel alternativ.




Steket fortsatter varje dag som det verkar. Idag gjorde jag tabben att ga ut och springa kl 11.30. Tankte att det brukar ju vara som varmast vid kl 4 sa det kan ju vara en ide att ga ut lite tidigare. Men efter 30 min kom slaget i facet. Varmeslaget var totalt och jag pallade inte fortsatta. Hade 3 km hem. Det var inte speciellt kul. Satte mig i skuggan och forsokte vila. Det var inte bara jag som var lack pa varmen. Det cyklade forbi en snubbe som svetten drypte om. Han svor for sig sjalv och sa "Fucking shit it's hot. Got damn heat". Tog mig dar ifran och kom till ett falt och borjade vandra, det var nastan sa man sag hagringar. Stannade o gick typ 4 ggr pa de 3 km. Gissa om Gatoraden med apelsinsmak smakade gott nar jag kom hem

.

Copper beach.Har kan man ha de gott. Bada ar ju ett alternativ att rekomendera har i Texas.
Nu ska jag aterhamta mig efter mordar rundan. Brukar ta ungefar en vecka innan man blir van vid total steket.
Senare idag blir det lite pool party >D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0