Härliga dagar

Har flyttat in i min lägenhet nu och den verkar bra. Ligger 3 min gång från skolan och 2 min cykelväg från floden. Det är väldigt nice att bo så nära floden. Igår var det en ledig dag så då blev det såklart lite volleyboll och badning i floden. Plaskade runt i flera timmar och låg som en padda och flöt runt. Hittade också lite lianer att klättra i. Vissa var nog över 10 meter höga. Klättrade upp i några stycken och svingade runt lite. Behöver bara lite mer solbränna så kan man snart klassificeras som Tarzan inne i den där djungeln













GHittade en ganska schysst vy när jag låg och plaskade runt i vattnet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser inte ut att gå någon nöd på dig!

2011-08-24 @ 21:05:53
Postat av: William

Nej man får ju passa på :)

2011-08-26 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0