Torsdag morgon..

Gårdagen var fin. Hade inget dubbelpass så passade på att steka vid floden. Hängde vid vattenfallet i några timmar för att sedan gå hem och jäsa i sängen.

vaknade 05.45 idag. Tröck en banan. Tog cykeln kl 05.59 och rullade ner för North street och in på W hutchinton street.
Det var inte en människa i sikte och bara enstaka bilar som rullade in från några sidogator.
Totalt mörker var det ute och allt man kunde se var trafiklyktor, nästan lite läskigt.



Stannade på cykeln o tog en bild på ett livlöst San Marcos. Om några timmar kommer den här gatan vara packad med bilar, likt majoriteten av alla gator i USA.

Dagens träning var på Post Road. Like Fulton Ranch Road är Post Road ungefär lika dan. En oändligt lång asfaltsväg. Idag sprang vi 4 miles bort, vände och sprang 4 miles tillbaka (13km). Ruskigt trött när jag kom tillbaka. Långdistansarna öste på som vanligt så det vara bara att gå in i nötarträsket och rulla på. I eftermiddag blir det mera köttning.




Träffade på Biffen i styrkerummet. Chaz är våran diskus och släggkastare. Han bänkar nästan 200kg..

dagens fail: ...Min första lektion var kl 08.00.
07.54 kom jag tillbaka till lägeheten från träningen och skulle hinna äta frukost, duscha, och gå till skolan. Kom in till lektionen kl 08.15, totalsvettig och blött hår från duschen. Kändes lite fönredrande när vi skulle pressentera oss själva för klassen för första gången...

Nu sitter jag hemma i sängen och isar hälsenan. nu dags för en kort nap sedan lektion igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0