1 vecka kvar i Sverige

Det var ett tag sen det uppdaterades här nu. Nu ska det börja bloggas ordentligt igen. Har haft fullt upp i ungefär en månad. Fast nu är jag tillbaka i Eskilstuna. I Hemstaden. I den härliga staden där det trots kallt väder finns enormt mycket att göra. Sitter och kollar ut genom fönstet och ser den ganska svaga solen kika fram genom kvällsmolnen. Det känns att hösten är påväg, att den börjar närma sig. De flesta löven sitter än kvar på träden, men vissa faller till marken. Kylan är snart här. Det gör inget. Om en vecka åker jag tillbaka till det stora landet i väst. Södra Texas närmare bestämt. Det känns som att jag har utnyttjat Sverige maximalt. Nästan som att det är lite oschysst att dra nu. Alla de bästa månaderna fick jag. Juni, juli, Augusti.


 


Kan inte förstå att det var 2 och en halv månad sedan jag kom hem med flyget.Det har nog varit den roligast sommaren på 22 år. Dock känner jag mig hyfsat otränad och tung nu. 4 kg tyngre än i Maj månad. Vet inte om det är muskler eller fläsk? Hoppas på det första. Körde dubbla löp pass idag i alla fall, 18 km fick jag ihop. Nu är det definitivt slut på slappandet
Det är ju den tiden på året när man börjar kilometer jaga, när man nöter, när man plågas, när man är kostant trött, när man är allt annat än fräsh, och när man måste äta 2 kg pasta om dan.

Roligast i sommar var Tågluffandet i europa i 2 veckor. 1 vecka i Halmstad med vindsurfing i Tylösand och strandstek. Samt resan till Israel

Här kommer lite minnen från resan:




Stranden vi badade på i Nice.



Vi hade gått hela natten i Rom och hittade aldrig ett hostel, så vi sov en sväng hos poven inne i Vatikanstaten. Det var en rejält nice vy. Här blev det ett foto kl 3 på natten, inte en människa var där inne.




De härliga cheese burgarna på morgonen i Florence. Hade inte ätit på hela natten. Riktigt fina var dom då



Tel Aviv - Israel



Ansiktsmasken på, och meditation i döda havet. Ruskigt avkopplande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0